Γενικοί Όροι

Η ιστοσελίδα www.superk.gr αποτελεί ηλεκτρονικό και φυσικό κατάστημα λιανικού εμπορίου ειδών.

Ταυτότητα επιχείρησης
Επωνυμία : Μπούνος Θεοχάρης – SUPERK  (Γενικό Εμπόριο – eshop)
ΑΦΜ : 124943720
ΔΟΥ : ‘Α Πειραιά
Έδρα : Αλκιβιάδου 80, ΤΚ 18532, Πειραιάς, Αττική

Τηλέφωνο: +30.210.422.39.24
Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ : 148485008000

Δημιουργία Παραγγελίας σε eshop (ή και τηλεφωνική παραγγελία)

Με την «ολοκλήρωση παραγγελίας» ο πελάτης απευθύνει πρόταση για αγορά των αγαθών που βρίσκονται στο καλάθι του. Πριν την «ολοκλήρωση παραγγελίας» ο πελάτης απαιτείται να συμφωνήσει και να αποδεχτεί την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων.

Η πρόταση του πελάτη αποστέλλεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα superk.gr. Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από τo superk.gr. Μετά την αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από τo superk.gr, τόσο ο πελάτης όσο και το supekr.gr δεσμεύονται για την αγορά και πώληση αντίστοιχα του συγκεκριμένου προϊόντος στη συγκεκριμένη τιμή αγοράς.

Οι αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α.

Κάθε παραγγελία η οποία υποβάλλεται από τον πελάτη είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά αυτόματα δεσμεύει το σύνολο των προϊόντων που έχουν δηλωθεί με βάση την διαθεσιμότητα τους και για 24 ώρες από την στιγμή της υποβολής. Όταν ο χρόνος των 24 ωρών παρέλθει χωρίς να καταστεί δυνατή η επικοινωνία με τον πελάτη στα στοιχεία που έχει δηλώσει στην παραγγελία του, τότε αυτόματα ακυρώνεται η εκάστοτε παραγγελία.

Το superk.gr, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα Προϊόντων

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή από το διανομέα της εταιρείας courier ή από το υποκατάστημα της εταιρείας courier, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να μην παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει στον διανομέα της συνεργαζόμενης εταιρείας courier. Σε διαφορετική περίπτωση θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Η Superk υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις ειδών στο φυσικό μας κατάστημα, οπότε το είδος ελέγχεται κατά την παράδοση από τον πελάτη.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων.

Η επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων χρεώνεται σε βάρος του SuperK. Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση του SuperK τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης δεν θα ισχύει μετά την παρέλευση 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση του SuperK θα πραγματοποιείται είτε μέσω courier, ή στο κατάστημά μας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, ή ακύρωση της συναλλαγής, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την SuperK.

Σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η SuperK θα ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής. Η SuperK κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού από την Τράπεζα.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το SuperK έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Μέχρι και προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση. Η δήλωση υπαναχώρησης (βλ. υπόδειγμα δήλωσης) ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά, και η SuperK είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης και της επιστροφής του προϊόντος, η SuperK υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε (μη συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής) το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου είδους. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα γίνει με το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για προϊόντα/υπηρεσίες που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί βάση προδιαγραφών του πελάτη, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα).

Εγγύηση
Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «εμπορική εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «κέντρα επισκευής» (service centers) και η οποία έρχεται να καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων εκάστοτε πελάτη. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα οφειλόμενο στον κατασκευαστή δικαιούται ο πελάτης να ζητήσει την επιδιόρθωσή του. Σε περίπτωση άρνησης ή καθυστέρησης επισκευής πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο πελάτης δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Τα νόμιμα δικαιώματα εκάστοτε πελάτη απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), καθώς και τα λοιπά δικαιώματα από το άρθρ. 5 του νόμου 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή. Επίσης δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος.

Η διάρκεια της εμπορικής εγγύησης καθορίζεται από τον κάθε κατασκευαστή ανάλογα με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος και ειδικότερα για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης σχετίζεται με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη. Συνεπώς, θα πρέπει να ελέγξετε στην περιγραφή του προϊόντος το χρόνο εγγύησης που παρέχει ο κάθε κατασκευαστής. Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε επίσης να ανατρέξτε και στη συσκευασία του προϊόντος.

Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή προκειμένου να ενημερωθείτε αν προβλέπεται από τον κατασκευαστή εμπορική πολιτική αντικατάστασης DOA. Ειδικότερα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή – πέραν ενδεχόμενων άλλων δικαιωμάτων σας – ισχύει έως 7 ημέρες. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.

Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο service center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του service center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και την αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «service center».

Σε περίπτωση αποστολής ενός προϊόντος στο SUPERK για προώθηση του σε ένα εξουσιοδοτημένο service – στα πλαίσια της after sales υποστήριξης που παρέχουμε – θα πρέπει το προϊόν να αποσταλεί στην αυθεντική του συσκευασία, ήτοι την συσκευασία αγοράς του, και με τα παρελκόμενα τα οποία περιείχε για να γίνει δεκτό. Σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορούμε να κάνουμε ενέργειες προώθησης του στα αντίστοιχα εξουσιοδοτημένα service ή/και προμηθευτές μας. Υπενθυμίζεται πως αυτή η απαίτηση περιέχεται και στους όρους εγγύησης που ορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής.

Λοιποί όροι εγγύησης

Η εγγύηση παύει να ισχύει όταν:

Δεν υπάρχει η απόδειξη αγοράς ή στοιχεία της παραγγελίας.
Έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία του προϊόντος (π.χ. Serial No.)
Εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.
H βλάβη είναι αποτέλεσμα μετατροπών, κακής σύνδεσης, ή κακής χρήσης.
Η βλάβη έχει προκληθεί από υγρό στοιχείο (πχ πτώση σε θάλασσα) και έχει εντοπιστεί υγρασία στην πλακέτα.
Υπάρχουν εμφανή σημάδια πτώσης ή παραβίασης της συσκευής, όπως γρατσουνιές, στραβές βίδες, κομμένα καλώδια, κλπ.
Τρόπος-Χρόνος-Κόστος αποστολής

Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές τους γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες του καταστήματος. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά).

Η παραγγελία θα φτάσει στον τόπο παράδοσης εντός 2 εργάσιμων από την στιγμή που υπάρχει σε διαθεσιμότητα στην εταιρεία, για τις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας (από τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας), ενώ ο χρόνος παράδοσης για τις δυσπρόσιτες περιοχές αυξάνεται σε 4 εργάσιμες.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.superk.gr χρησιμοποιεί υπηρεσίες ταχυμεταφορών (courier) για την ασφαλή και γρήγορη αποστολή των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς και συμπεριλαμβάνονται στην παραγγελίας σας.

Η SuperK δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της superk ή οφείλονται σε ανωτέρα βία.

Κυριότητα

Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της SUPERK μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.

Παραλαβή από το κατάστημα

Σε περίπτωση παραγγελίας από απόσταση (είτε ηλεκτρονικά, είτε τηλεφωνικά) και επιλογής παραλαβής προϊόντων από το κατάστημά μας, επισημαίνουμε πως η διαθεσιμότητα τους για παραλαβή ορίζεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την στιγμή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Ο πελάτης μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα θα ενημερωθεί τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά για την ακριβή ημέρα και ώρα παραλαβής από το κατάστημα. Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας του και τηλεφωνικά. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός 3 εργασίμων ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός 3 εργασίμων ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η SuperK επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση (εκτός και εάν συμφωνηθεί διαφορετικά). Επισημαίνεται ότι οι τιμές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ισχύουν μόνο για ηλεκτρονικές παραγγελίες. Συνεπώς, σε περίπτωση που δεν έχει γίνει ηλεκτρονική παραγγελία ισχύει η τιμή του καταστήματος και όχι η τιμή του ηλεκτρονικού καταστήματος.

COOKIES

Η Εταιρία μέσω της ιστοσελίδας έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί cookies ως μέρος της διευκόλυνσης αλλά και λειτουργίας των υπηρεσιών της ιστοσελίδας. Η Εταιρία χρησιμοποιεί τα cookies για την προσαρμογή των προϊόντων και των υπηρεσιών, που προσφέρονται και διαφημίζονται σε εσάς, τόσο στις ιστοσελίδες μας όσο και σε άλλους ιστότοπους ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook | https://www.facebook.com/policy.php).

• Τρίτοι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της Google (https://policies.google.com/privacy), δύναται να εμφανίσουν διαφημίσεις της Εταιρίας σε ιστότοπους στο διαδίκτυο.
• Τρίτοι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της Google και της Facebook, δύναται να κάνουν χρήση cookies για την προβολή διαφημίσεων που βασίζονται σε προηγούμενη επίσκεψη του χρήστη στο δικτυακό τόπο της Εταιρίας.
• Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν την απενεργοποίηση των cookies από το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιούν (π.χ. Google Chrome, Firefox, Internet Explorer – Opera κλπ) μέσω του μενού επιλογών που παρέχει ο αντίστοιχος browser .

Γενικά ο ιστότοπος ενδέχεται να μην λειτουργεί σωστά εάν όλα τα cookies είναι απενεργοποιημένα. Αν απενεργοποιήσετε μόνο τα cookies τρίτων, δεν θα εμποδίζεστε να κάνετε αγορές στο superk.gr.

Προσωπικά Δεδομένα & Ασφάλεια

Για την πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω του e-shop ο πελάτης θα κληθεί να συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία (όνομα, διεύθυνση κατοικίας, ηλεκτρονική διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου κλπ.), τα οποία θα καταχωρούνται σε αρχείο που θα τηρεί και θα επεξεργάζεται η Επιχείρηση, με σκοπό την εκτέλεση των παραγγελιών και των συναλλαγών που διενεργούνται μέσω του e-shop.

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (email ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που καταχωρούνται από τον πελάτη, του παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά του στοιχεία.

Αποδέκτες στοιχείων του αρχείου για την προώθηση, υποστήριξη και εξυπηρέτηση της συναλλακτικής σχέσης, δύνανται να είναι οι εμπορικοί συνεργάτες της Επιχείρησης που μεσολαβούν για τη παράδοση των προϊόντων (πχ εταιρεία ταχυμεταφορών) και τα τυχόν Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα μέσω των οποίων θα γίνεται η εξόφληση των συναλλαγών κατά την ρητή δήλωση (μέσω της αντίστοιχης επιλογής κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας) εκάστοτε πελάτη.

Το SUPERK δεν αποκαλύπτει ούτε δημοσιοποιεί τα προσωπικά δεδομένα των πελατών (ή λοιπών χρηστών πχ από το newsletter) πλην των ανωτέρω αποδεκτών , οι οποίοι συνεργάζονται με την Επιχείρηση με σκοπό την προώθηση, υποστήριξη και εκτέλεση της μεταξύ Επιχείρησης και Χρήστη συναλλακτικής σχέσης, όπως αναφέρεται ανωτέρω εκτός αν κινηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (Ν. 2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εθνική εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006.

Ο χρήστης διατηρεί τα δικαιώματα των άρθρων 11 (δικαίωμα ενημέρωσης), 12 (δικαίωμα πρόσβασης) και 13 (δικαίωμα αντίρρησης) του ν.2472/1997, τα οποία μπορεί να ασκήσει αποστέλλοντας σχετικό αίτημα προς την Επιχείρηση μέσω email στο info@superk.gr ή με γραπτή επιστολή προς την Επιχείρηση.

Τα στοιχεία επαφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που ο χρήστης θα δηλώσει, στο πλαίσιο της συναλλαγής του με το e-shop για παραγγελία ή αγορά προϊόντων, δύναται να χρησιμοποιηθούν για την απευθείας προώθηση παρόμοιων προϊόντων ή υπηρεσιών ή για την ενημέρωση του χρήστη για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, βάσει των προβλεπόμενων στον Ν. 3471/2006.

Σε κάθε περίπτωση ο χρήστης δύναται οποτεδήποτε επιθυμεί να αντιταχθεί στη χρησιμοποίηση των στοιχείων του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου για την προβολή ή προώθηση νέων προϊόντων ή/και υπηρεσιών.

Επιπλέον τo SUPERK με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει έχει ενσωματώσει στον παρόντα δικτυακό τόπο το εργαλείο BestPrice 360 Analytics, στο πλαίσιο εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και στοιχείων απόδοσης από τη συμμετοχή του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην αντίστοιχη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών προϊόντων www.bestprice.gr. Το BestPrice Analytics 360 επιτρέπει τη διαβίβαση στο BestPrice.gr αποκλειστικά ανώνυμων δεδομένων, σχετικά με την κίνηση των χρηστών στον παρόντα δικτυακό τόπο (επίσκεψη ή παραγγελία και αγορά προϊόντων) για την εξαγωγή των αντίστοιχων στατιστικών αποτελεσμάτων και για τη βελτίωση των ενεργειών marketing.

Δεδομένα χρήσης υπηρεσιών Skroutz

Το SUPERK, για να μπορεί να αξιολογεί και να βελτιώνει διαρκώς την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει στον καταναλωτή, χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics, η οποία λειτουργεί με cookies. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, εφόσον έχετε δώσει προηγουμένως τη σχετική συγκατάθεσή σας μέσω του Skroutz.gr, κοινοποιούνται με ασφάλεια από εμάς στο Skroutz στατιστικά χρήσης. Τα δεδομένα που λαμβάνονται από την εταιρία μας μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου καθώς και την πολιτική cookies του Skroutz.gr, στο τέλος της οποίας μπορείτε και να ανακαλέσετε τυχόν συγκατάθεσή σας.

Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι, εφόσον έχετε οδηγηθεί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μέσω του Skroutz.gr και πραγματοποιήσετε σε εμάς αγορά, κοινοποιούνται με ασφάλεια από εμάς στο Skroutz δεδομένα που αφορούν στη συγκεκριμένη αγορά σας, στο πλαίσιο της εμπορικής συνεργασίας μας με το Skroutz και της χρήσης από εσάς των υπηρεσιών Skroutz. Η κοινοποίηση από εμάς των δεδομένων αυτών γίνεται μέσω cookie και είναι απαραίτητη για την οικονομική εκκαθάριση αυτής της εμπορικής συνεργασίας, της οποίας τυχόν κάνατε χρήση. Λόγω της αναγκαιότητας αυτής, η νομοθεσία μας επιτρέπει να μην ζητούμε τη συγκατάθεσή σας για την κοινοποίηση αυτών των δεδομένων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην πολιτική απορρήτου καθώς και την πολιτική cookies του Skroutz.gr.

Ασφάλεια συναλλαγών

Για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών, τα δεδομένα μεταδίδονται σε κρυπτογραφημένη μορφή και γίνεται χρήση της τεχνολογίας SSL ( Secure Socket Layer) για την προστασία της επικοινωνίας μέσω του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο. Αυτό είναι αναγνωρίσιμο από το λουκέτο που εμφανίζεται από το πρόγραμμα περιήγησής σας σε περίπτωση μιας σύνδεσης SSL. Η τεχνολογία SSL στηρίζεται σε ένα κωδικό κλειδί για κρυπτογράφηση των δεδομένων πριν αποσταλούν μέσω της (SSL) σύνδεσης. Ο έλεγχος ασφαλείας μεταξύ των δεδομένων και του Server γίνεται με βάση το μοναδικό κωδικό κλειδί διασφαλίζοντας στο ακέραιο την επικοινωνία.

Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Η επωνυμία, ο διακριτικός τίτλος, το σήμα, οι εικόνες, τα γραφικά, τα διακριτικά γνωρίσματα, τα κείμενα και κάθε άλλο τι που περιέχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα SUPERK αποτελούν προστατευόμενα αγαθά πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας. Σήματα, ονόματα, ή άλλα δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας τρίτων μερών, που εκτίθενται στην ιστοσελίδα της εταιρείας προστατεύονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Απαγορεύεται στον χρήστη η αντιγραφή, αναπαραγωγή, διάδοση, διάθεση, μετάδοση ή η με οιονδήποτε τρόπο χρήση αυτών, πέραν των χρήσεων που ρητώς ορίζονται στον παρόντα δικτυακό τόπο.

Όροι & Προϋποθέσεις Νewsletters (Ενημερωτικά Δελτία)

Τα προσωπικά στοιχεία (ονοματεπώνυμο και e-mail) που συλλέγονται θα χρησιμοποιηθούν για την τήρηση αρχείου με σκοπό την προώθηση των προϊόντων του SUPERK στα μέλη που είναι εγγεγραμμένα στο Newsletter.

Tο SUPERK δεσμεύεται ότι θα χρησιμοποιεί αυτά τα στοιχεία σύμφωνα με τους νόμους του Ελληνικού κράτους και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τα στοιχεία που συλλέγονται δεν μεταπωλούνται ούτε κοινοποιούνται σε τρίτους, αλλά το SUPERK διατηρεί το δικαίωμα λήψης όποιων μέτρων (π.χ. προσωρινή ή μόνιμη διακοπή παροχής της υπηρεσίας), κατά όσων χρησιμοποιούν την υπηρεσία κακόβουλα ή με ψευδή στοιχεία.

Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα της διαγραφής από το newsletter, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει.

Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιος χρήστης έχει διαγραφεί από το newsletter (όπως περιγράφεται παραπάνω) και παρ’ όλα αυτά συνεχίζουν να του έρχονται e-mail απo το newsletter μας , παρακαλώ επικοινωνήστε με το info@superk.gr με την ένδειξη: “Πρόβλημα με τη Mailing list”.

Ασφάλεια – Πιστοποιήσεις Προϊόντων

Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.superk.gr, έχουν όλα ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορεί κανείς να τα βρει ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται μέσα στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος και επιλέγοντας αργότερα το όνομα του συγκεκριμένου προϊόντος που τον/την ενδιαφέρει.

Ακύρωση παραγγελίας

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικώς ή μερικώς) θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως τηλεφωνικά ή μέσω e-mail στο: info@superk.gr

Τρόποι πληρωμής

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.superk.gr προσφέρει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

Με πληρωμή κατά την παραλαβή από το κατάστημά μας.
Μέσω Αντικαταβολής με την παράδοση του προϊόντος από την συνεργαζόμενη εταιρεία courier (χρέωση όπως αναγράφεται στο κατάστημα www.superk.gr)
Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω epos της Viva Wallet ή μέσω Paypal ή μέσω λογαριασμού Paypal.
Με κατάθεση στους κάτωθι Τραπεζικούς Λογαριασμούς μας και απαραίτητη αναγραφή του αριθμού παραγγελίας και του ονοματεπώνυμου πελάτη:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ : GR70 0110 1990 0000 1990 0628 637 Δικαιούχος ΜΠΟΥΝΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ : GR26 0172 1080 0051 0811 0520 054 Δικαιούχος ΜΠΟΥΝΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

Αναπροσαρμογή Τιμών
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.superk.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματος αναπροσαρμογής των τιμών των προϊόντων που διαθέτει στις αποθήκες του.

Τελικές Διατάξεις
Για οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια.

Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, έλλειψη στοκ κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Το ηλεκτρονικό κατάστημα superk.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή/και να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα τηλεφωνικά (σύμφωνα με το ωράριο καταστήματος) ή μέσω email: info@superk.gr.